Jak kupować
Nawigacja w Sklepie                                                                          


Dołożyliśmy starań aby kupowanie w naszym sklepie było proste i wygodne. Zadbaliśmy o czytelność stron naszych produktów i łatwość nawigacji przy wyborze towaru. 

Powrót na stronę główną sklepu z dowolnej podstrony jest możliwy poprzez kliknięcie logo naszego sklepu w lewym górnym rogu.

Logowanie i wylogowanie w naszym sklepie jest możliwe poprzez odnośnik "zaloguj się /wyloguj się" umieszczony w górnym prawym rogu. Logowanie odbywa się za pomocą nazwy Użytkownika i hasła. Jeżeli chciał(a)byś skontaktować się z obsługą sklepu, pomoże Ci w tym strona "Kontakt", do której link został zamieszczony w dolnym i górnym menu sklepu. 

W naszym sklepie możesz również przeglądać kategorie w lewym bocznym panelu sklepu. Masz możliwość wyboru sposobu wyświetlania oferty sklepowej.

Jeżeli zainteresuje Cię konkretny produkt, po prostu przechodzisz na jego stronę poprzez kliknięcie na jego nazwę lub od razu wkładasz go do koszyka, używając przycisku "do koszyka". Na stronie produktu możesz zapoznać się ze szczegółowym opisem towaru oraz jego cechami. Dowiesz się również, czy produkt jest dostępny i w jakim czasie jesteśmy w stanie go wysłać do Ciebie. Możesz także przejrzeć produkty powiązane z wybranym przez Ciebie oraz zapoznać się z dodatkowymi materiałami rozszerzającymi opis produktu. W widoku szczegółowym produktu jest również możliwość dodania go do koszyka. 

Koszyk sklepowy                                                                              

Koszyk sklepowy służy do przechowywania zakupów do czasu "podejścia do kasy", czyli do momentu finalizacji zamówienia w naszym sklepie. Każdy towar, który zamierzasz kupić, musisz najpierw włożyć do koszyk. Umożliwiają to odpowiednie przyciski przy każdym z produktów. Wyjątkiem mogą być produkty chwilowo niedostępne, których włożenie do koszyka jest niemożliwe. 

Zawartość swojego koszyka możesz modyfikować w dowolnej chwili przed finalizacją zamówienia. Każdy produkt możesz usunąć z koszyka, klikając na ikonkę X w polu "AKCJE" przy danej pozycji produktowej. Aby zwiększyć ilość wybranego produktu w koszyku, w polu "ilość" wpisz odpowiednią liczbę. 

Po skompletowaniu wszystkich produktów w Twoim koszyku, możesz także wykorzystać otrzymany od sklepu kod rabatowy. W tym miejscu dostępna jest również forma wyboru i podgląd kosztów dostawy. Wybranie opcji "zamawiam" inicjuje proces składania zamówienia. 

Proces składania zamówienia

Proces składania zamówienia (po skompletowaniu wszystkich interesujących Cię towarów w koszyku), podzieliliśmy na cztery etapy: 

Zaloguj się. W pierwszym kroku prosimy Cię o zalogowanie się do sklepu. Jeżeli nie jesteś jeszcze użytkownikiem, możesz w tym miejscu założyć konto lub zrealizować zamówienie bez logowania do sklepu. 

Określ adres dostawy. Drugi krok składania zamówienia to określenie adresu, na który wyślemy Twoje zamówienie. Jeżeli zalogujesz się, wówczas pola danych adresowych zostaną automatycznie wypełnione. Gdy adres do wysyłki różni się od Twoich danych adresowych, będziesz mieć możliwość podania innego, dodatkowego adresu wysyłki. Możesz także zaznaczyć opcję "firma" i podać dane do faktury VAT. Zadbaj o podanie prawidłowych danych do wysyłki. 

Wybierz formę płatności i dostawy. W przedostatnim kroku wybierasz sposób płatności i dostawy. W oparciu o twój wybór, wartość koszyka będzie automatycznie przeliczana. Zatwierdzenie wyboru formy płatności i dostawy kończy proces składania zamówienia. 

Podsumowanie zamówienia. W tym miejscu informujemy Cię o złożonym zamówieniu. Jeżeli wybrałeś płatność on-line (bezpośrednie połączenie z bankiem), będziesz mógł zapłacić bezpośrednio po wysłaniu zamówienia poprzez wciśnięcie przycisku "opłać zamówienie". Płatność on-line jest realizowana przez serwis Przelewy24.pl z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa. Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, na ekranie monitora i w e-mailu potwierdzającym zamówienie otrzymasz wszystkie dane do przelewu na nasze konto bankowe. Na Twoją pocztę e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zamówienia.

Jeżeli w procesie składania zamówienia zalogowałeś się, będziesz miał możliwość sprawdzenia historii swoich zamówień oraz ich statusów po ponownym zalogowaniu się na stronach naszego sklepu (za pomocą "Zaloguj się", w górnym menu sklepu). 

Powiadomienia o statusie realizacji zamówienia będziesz także otrzymywał od nas e-mailem. 

Po skompletowaniu Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o jego wysyłce. Prosimy, abyś zwrócił uwagę na stan przesyłki przy jej odbiorze. Ewentualne wątpliwości dotyczące stanu przesyłki zgłaszanej kurierowi. Jeżeli napotkasz na jakiekolwiek trudności, prosimy o kontakt z obsługą naszego sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl